27. toukokuuta 2017

A life without love is like a year without summer

Jeij, täällä taas! Joukkoon mahtunut niin hyviä kuin huonojakin päiviä, ehkä kuitenkin enemmän niitä hyviä. Päätin lähteä viime viikonlopun kunniaksi pitkästä aikaa Linnanmäelle ja samalla katsomaan Arttu Lindemania. Meinas kieltämättä jalat mennä alta, sillä meno oli vauhdikasta ja suuri plussa pienestä selfie/juttuhetkestä :D Oli huippukivaa! Niin kivaa, että mua odottaa viikon päästä reissu Turkuun ;) Uskaltauduin kokeilemaan jopa laitteita joissa en ole ennen ollut kuten Rakettia. Oon aina pelännyt sitä, sillä mulla on korkeanpaikan kammo :D Ehkä sekin tuli tässä samalla voitettua!






















Jatkoin tuon reissun jälkeen hieman iltaa, kun kerrankin oli mahdollisuus. Oli mukava tutustua uusiin ihmisiin vaikka he ovatkin sitä luokkaa, jotka jäävät niihin hyvänpäivän tuttuihin :D Hauskaa oli silti!





 Hain myös toisen koirani takaisin kotiin äitini luota hoidosta ja nyt kaikki tuntuu olevan taas kokonaista :) Mulla oli sitä ihan kamala ikävä vaikka tiesin äitin hoitavan sitä hyvin. Silti oli koko ajan olo, että jotain puuttuu ja se oli mun hyvin rakas mummokoira Lumo. Lumo oli äitini luona hoidossa siis siksi, koska kuten aiemmista postauksista käy ilmi, niin se kävi hammasoperaatiossa, missä poistettiin hammaskivi sekä hampaita. Täällä on kuitenkin sen lisäksi toinen koira ja kaksi kissaa, joten oli hyvä että se sai toipua kaikesta rauhassa :) Näin se aika vaan menee ja Lakukin täytti muutama päivä sitten kuusi vuotta!



Tämän viikon alun kruunasi käynti pienimuotoisessa sirkuksessa. Oli ihan mukavaa vaihtelua sekin pitkästä aikaa!

Ei kukaan haluaisi suositella mitään hyviä videonmuokkausohjelmia? Materiaalia olisi, mutta en oo vieläkään onnistunut saamaan kaikkea kasaan, niin tekniikan ihmenero olen! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti