17. toukokuuta 2017

I don't want a perfect life, I want a happy life

Kirjoitusinspis on ollut hukassa jo jonkin aikaa, kun on tuntunut olevan jatkuvasti asioita joita pitäisi tehdä ja moni niistä asioista on sitten kuitenkin jäänyt kesken :D Noh, sellaista se joskus on, mutta jos nyt taas paremmalla menestyksellä? Oon myös miettinyt sitä, että millaisista asioista mun pitäisi kirjoittaa. Välillä ideoita tuntuu olevan reilusti, mutta toisinaan taas pää tuntuu aivan tyhjältä. Eläimistä, hiuksista joita mulla on ollut, lävistyksistä? Kuulostaapa tylsältä näin lueteltuna, mutta mutta... :D Jos teillä on joitain ideoita, niin antakaa tulla! Ajatuksen tasolla on käynyt myös pienen vlogin tekeminen, mutta ehkä se taitaa vielä olla mulle liian suuri kynnys. Jopa kaverin kanssa vlogin tekeminen pitkästä aikaa on tuntunut liiankin jännittävältä, josta mainitsinkin jo aiemmin. Ennen se tuntui olevan arkipäivää. Jätetään ajatus kuitenkin hautumaan... Käytiin muuten äiskän kanssa pitkästä aikaa kampaajalla, jossa mun tapauksessa leikattiin hiukan latvoista ja pistettiin öljyhoito. Hiukset tuntuivat ihanan pehmeiltä sen jälkeen! Käytiin sen jälkeen huitaisemassa yhdet kylmät juomat :D


Tänään mulla on ollut pitkästä aikaa suhteellisen hyvä fiilis monenkin asian suhteen! Johtuu varmaan siitä, kun tänään tuli ulkoiltua enemmän kuin tavallisesti ja sen positiiviset vaikutukset huomaa heti! Olo on energisempi ja oon saanut tänään paljon asioita aikaiseksi. Onks mulla nyt lupa olla itsestäni edes vähän ylpeä? ;D Suunnittelin myös muutamia juttuja valmiiksi joita voisin tehdä, sillä alkaa seinien liikatuijottelu tympiä :D Siitä lisää myöhemmin!



Juttelin tänään pitkästä aikaa ystäväni kanssa puhelimessa, joka asuu kauempana. Siitäkin sain lisää positiivista energiaa, sillä on ihanaa huomata että on ihmisiä jotka välittävät, jaksavat kuunnella ja haluavat kertoa omia juttujaan! Onneksi puhelin on olemassa, sillä välimatka on välillä todella harmittava juttu. Ylipäänsä oon kuitenkin ihan tyytyväinen elämääni. Mulla on oma asunto, muutamia tärkeitä ihmisiä elämässäni, eläimet yms... Haaveita on, mutta niiden aika on hiukkasen myöhemmin. Tällä hetkellä aika ei oo oikea, sillä haluan nauttia tästä mitä tällä hetkellä on ja suunnitella asioita rauhassa ettei tule tehtyä hätiköityjä päätöksiä. Paikoilleni en kuitenkaan aio jumittua. Haaveilla tarkoitan esimerkiksi muuttamista muualle täältä. Kirjoitan tästä aiheesta joskus oman postauksen, sillä mulla on mielessä aika tarkka visio siitä mitä mä haluan :D





Kaikille äideille vielä myöhäiset äitienpäivä onnittelut! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti