29. elokuuta 2017

I choose to be happy

Pitkästä aikaa on sellainen päivä, kun saa kuulla jotain hyviäkin asioita eli sen, että ensimmäinen sytostaattihoitokerta oli jo lähtenyt pienentämään äidin kasvainta! Kyseessä siis keuhkosyöpä. Ylihuomenna toinen hoitokerta ja huomenna äiti saa paremmat pahoinvointilääkkeet hoidon jälkeiseen pahoinvointiin.


Tuon tiedon jälkeen mulle iski vahvasti sellainen fiilis, että tänään ei kukaan tai mikään voi pilata mun päivää ja oon jaksanut tehdä paljon juttuja, jotka ovat aina jääneet tekemättä aikeista huolimatta. Päivän opetuksena jälleen se, että toivoa ei ikinä pidä menettää ja ikävienkin asioiden keskeltä voi pilkahtaa jotain hyvää!


Perjantaita sanotaan pitsaperjantaiksi, joten silloin sorruin tilaamaan pitsaa. Aiemmin tuollaiset kömmähdykset ovat aina saaneet mut vajoamaan niin alas, että oon päättänyt jättää kaikki laihdutusaikeet yms. Silloinhan sitä varsinkin repsahtaa, jos kieltää itseltään kaiken mahdollisen hyvän. En todellakaan ole ottamassa tätä tavaksi, joten se jäi siihen ja tänäänkin oon popsinut Fitnesstukusta tilaamiani shiratakinuudeleita herkkusienien kera. Shiratakinuudelit valmistetaan siis konjakjauhosta eli jamssijuuresta. Se on lähes hiilihydraatiton tuote ja siinä on 5kcal/100g. Hyvä vaihtoehto ainakin itselleni, sillä oon ihan hulluna nuudeleihin! :D Koostumukseltaan ne eroavat siinä, että ne maistuvat ns. sitkeämmiltä. Oon kuitenkin kuullut, että paistettuna ne olisivat lähempänä "tavallisten" nuudeleiden makua, joten tätä täytyy testata joku päivä. Alempana oleva kuva nuudeleista on napattu Fitnesstukun sivuilta.



Illan päälle vielä lenkkeilemään. Ihanaa päivää kaikille! <3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti