23. elokuuta 2017

Hiustyylejä vuosien varrelta

Vanhoja kuvia selatessa tuli todella ikävä pitkää tukkaa, sitä mitä se oli ennen! Ei olisi kannattanut teinivuosina seilata tumman ja vaalean värin välillä, jonka lopputuloksena mulla lähti lähes koko tukka päästä. Edelleen siis harmitellen, että ei olisi pitänyt tai olisi sitten pitänyt tehdä kaikki hiusoperaatiot ihan rauhassa. Muistan vieläkin, kun olin vaalentanut tukkaani todella nopeasti ja rankasti varoituksista huolimatta ja kerran taas väriä laittaessani tukkaan, tukkaa vaan katkeili ja lähti tuppoina mun käsiin. Kyllä siinä itku tuli ja tälle tytölle sellainen opetus, että ei enää ikinä! Alhaalla muutamia kuvia siitä, että millaisia hiuksia mulla on vuosien varrella ollut ja joissakin kuvissa on vahvasti näkyvissä se, että miten paljon se ohentui värjäämisen myötä. Sitä päivää odotellen, että saisin vielä joskus pitkät ja suhteellisen vahvat hiukset! Pahoittelut siitä, että tekstistä jäi näin tynkä :D Mulla on edelleen kaikki vanhat tiedostot aivan sekaisin, joten en löytänyt kuvamateriaalia niin paljon kuin olisin halunnut. Yritin hiukan laittaa kuvia sellaiseen järjestykseen, että tuo hiusten kuluminen olisi järkevästi havaittavissa :D Olkoon tämä teille varoittavaksi esimerkiksi!

















Tällä hetkellä mennään suunnilleen tässä vaiheessa eli edelleen lisää pituutta odotellen! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti