8. marraskuuta 2018

Kokeilussa J.Mäki Professionalin Look Up-hiustenhoitosarja

J.Mäki professional kysyi minua mukaan kokeilemaan uutta hiustenhoitosarjaa nimeltään Look Up. Olen aiemminkin ollut mukana testaamassa heidän tuotteitaan ja olen ollut tyytyväinen, sillä niissä käytetään mahdollisimman paljon luonnollisia raaka-aineita ja ne ovat saaneet näyttämään ja tuntumaan hiukset hyviltä. Tuotteita ei testata eläinkokeilla eivätkä ne sisällä mitään eläinperäisiä- tai eläimille haitallisia aineita. Tämä on yksi suuri asia jota arvostan todella paljon.


Lisää yrityksestä voit käydä lukemassa täältä.
 
Look Up-sarjassa keskitytään enemmänkin hiusten ulkonäköön ja näistä tuotteista on ainoastaan hyvää sanottavaa. Mun hiukset on omien liikavärjäilyjen takia todella kuluneet, ohuet ja katkeilevat. En uskalla edes hiusten pesun jälkeen useinkaan märkänä harjailla hiuksiani, mutta näiden tuotteiden kanssa uskallan. Hiukset sai helposti kammatuksi ja kuivuessaan jäivät todella pehmeiksi. Tuoksu oli myös miellyttävä, en siedä mitään vahvoja hajuja jotka iskevät kunnolla päin näköä sillä se laukaisee monesti migreenin joka on mulle todella kivulias ongelma. Edes hoitoaine ei jättänyt hiuksia mitenkään tahmeiksi ja muuten epämiellyttäväksi vaikka kuivat hiukseni vetävätkin kaiken mahdollisen itseensä. Tosin ennen näiden uusienkin tuotteiden kokeilua mulla on ollut nytkin käytössä J.Mäki professionalin tuotteita, joista kuvat lopussa ja ne on tuuheuttavia ja hoitaa samalla :) Nää uudet kyllä sijoittuu korkealle hiustenhoitotuotteisiin joita mä suosin.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti