30. heinäkuuta 2017

What are you thankful for today?

Mielessä on pyörinyt ajatuksia myös tämän blogin suhteen, että mihin suuntaan tätä voisi alkaa viedä... Vaikka kirjoittelenkin täällä asioista pintaa syvemmältä, niin esim. tyttärestäni en juurikaan täällä kirjoita. Korkeintaan mainitsen ja edellisessä postauksessa laitoin pari kuvaa. Oon miettinyt itse sekä muiden mielipiteet huomioiden, että pitäisikö kirjoitella enemmän myös häneen liittyen? Hän on todella suuri osa elämääni, joten hänestäkin varmasti juttua riittäisi. Vai pieniä vlogeja? Jos on ideoita, että mitkä asiat teitä kiinnostaisivat, niin kertokaa toki! Otan ne sitten vaikka haasteina, jos joku asia tuntuu vieraalta :') Oon tällä hetkellä vähän umpikujassa :'D Ainoastaan sen suhteen oon varma, että nyt tuun jämähtämään tähän "krisutale"-nimeen ja tähän blogiin. Oon vaihtanut nimeä sekä tehnyt monia uusia blogeja, sillä koskaan en oo saanut mieleistäni aikaiseksi vaikka muiden mielestä olen. On positiivista huomata, kun katselee tilastoja lukukerroista, että mun höpinät kiinnostaa :) Kiitokset teille! <3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti